Osmá výstava - 45.krajská výstava psů Hradec Králové

16.05.2015 19:09

Dneska jsem se opět vystavoval. Krajskou výstavu v Hradci Králové má Martina moc ráda a tak mě i letos přihlásila. Původně měla v plánu, že mě vystavovat nebude a předá mě šikovné mladé handlerce Lucce, která mě už jednou předváděla. Já, ale protestoval a chtěl běžet jedině s Martinou protože se mě teď méně věnuje a tak musela do kruhu ona. Celý kruh byl navoněny nějakou fenkou, takže měla i ona se mnou problém, ale vše jsme zvládli a dostal jsme krásné hodnocení. Byl sem přihlášený v třídě otevřený i s Espritem Royal Bohemia Hill. Moc jsem se paní rozhodčí Lence Frnčové líbil, ale dala přednost kamarádovi, protože jsem měl z toho celého sluného, náročného dne spadlé víčko. Dostal jsme krásné V2 a krásný posudek: 2letý pes, správná hlava, tmavé oko, volnější víčko, nůžkový úplný skus, výborná horní linie, hluboký hrudník, správné úhlení, elegantní v pohybu.

Na výstavě byli i švycký honiči Pinkie Bencilla a její syn Avalon z Vančáku a ty na výstavě udělali moc krásných fotek - klik zde