Třetí výstava - Mezinárodní výstava psů Prague Expo Dog

03.05.2014 19:14

Dneska jsem se vypravil s Martinou na výstavu do Prahy. Už dopředu mě upozorňovala, že tato výstava nepatří mezi ty hezké, že je to v hale a čekání je moc dlouhé. Přihlásila mě tam, protože původně tam neměl být český rozhodčí, ale nakonec byl český rozhodčí pan MVDr. František Šimek. V kruhu před nami byla přihlášena spousta jezevčíku, takže na řadu jsme přišli až po 13hod. Čekání bylo dlouhé, ale aspoň jsem poznal nové kamarády. Byla tak Gitka, Arletka, Anetka, Casi, Puňťa, Denis, Bodie a Canda, vše stejná rasa jako já :) Taky se na výstavu přijela podívat moje chovatelka paní Wegerová, moc děkuji za podporu ;) Já byl přihlášený do kruhu mladých a tak taky byli přihlášený fešáci Puňťa a Denis. Odnesl jsem si výsledek V1 a písemné hodnocení: pes dobrého rámce, ještě ne zcela kompletní v typu, s výbornými chody, kvalitní srst. Ještě musím na sobě zapracovat, abych byl mohutnější, ale to je ještě na mě brzo za pár dnů mě bude teprve rok :) Při zpáteční cestě jsme se zastavili v 2.nejhezčí vesnici roku  2011-  Hlavenec, kde jsem si udělali krásnou procházku :) Při příjezdu do naší vesnice jsme nejdříve navštívil moje holky a pak jsme se společně vydali ke mě domů, kde mě netrpělivě vyhlíželi moji páničkové, kteří pro mě připravili krásnou oslavu ;)

Odkaz na fotky od porcelainek Chanel a Bailey je zde : https://www.porcelaine-honic.cz/ Děkujeme holky za nafocení :)