Čtvrtá výstava - 44. krajská výstava v Hradci Králové

17.05.2014 16:54

Na tuto výstavu jsme se dlouho těšili všichni, ale najednou to vypadalo, že se jí ani nebudu moci účastnit. Minulou neděli mě pokousali foxteriéři a mám na tváři sedm stehů. Je to pro mě velké ponaučení a už nebudu strkat hlavu blízko plotu, kde mají tuto zuřivou smečku. Hojí se to rychle a je mě líp, tak jsme se dnes ráno nakonec na 44. krajskou výstavu v Hradci Králové přeci jen vydali. Na řadu jsem měl jít jako poslední. Původně měl být rozhodčí Malavic Nenad, ale došlo ke změně a rozhodčí byl Otakar Vondrouš. Ten moje plemeno dobře zná, posuzoval ho i na klubové výstavě. Dostal jsem od něho pozitivní hodnocení: pes dobrého rámce, silná kostra, typická hlava, dobře nesené ucho, dobrá horní linie, korektní postoj, dobrý pohyb - V1, ocenění vítěz třídy ;) 

Dopoledne se počasí drželo a bylo bez deště, ale když mělo být zavěrečné posouzení, tak se od Polska přihnal vytrvalý liják. Přesto jsme si počkali. Byl jsem ve třídě mladých, a tak jsem v závěrečné soutěži musel soupeřit asi mezi 50 mladými, což bylo opravdu těžké rozhodování pro hlavní rozhodčí Libuši Ubrovou. Ta si nejdříve vybrala 10 psů do nejužšího výběru a já byl mezi nima. Sice jsem se absolutním vítězem nestal, ale i tak to byl úspěch. Foto ze závěřečných soutěží nemám, pršelo až příliš. I tak to ale byl pro mě krásný den.