Devátá výstava - Speciální výstava - Kunratice

06.06.2015 18:10

Dnes mě páníčkové a jejich kamarádi naložili do auta a jeli jsme na výlet. Jeli jsme do Prahy na speciální výstavu klubu. Byl hodně teplý den, teploty přesahovaly přes 30°C. Náš kruh posuzoval rozhodčí z Gruzie - Iuza Beredze. Byl jsem přihlášený do třídy otevřený, kde bylo celkem přihlášeno 6 dalších psů. Nejela s námi Martina, ale domluvila mě kamarádku Verču Čermákovou, kterou já už dobře znám, protože jsme při klubové výstavě v záři, měli společnou chatku. Já jsem rozmlsánek a většinou jen tak něco nejím, ale Verča měla sebou napečený dobroty a tak jsem s ní v kruhu krásně běžel. Odnesl jsem si z kruhu výsledek V2, Res.CAC a posudek: hezká hlava, dobrý krk, hluboký hrudník, pěkná mechanika pohybu i dobrý temperament. Děkuji Verče za hezké předvedení, páníčkové jsou na mě pyšný. Touto výstavou jsem splnil všechny podmínky chovnosti a tak v blízké době bude ze mě chovný pes.

Fotky z celé výstavy od Báry Bančové -klik

Doma s Milanem, kterému jsem udělal dneska velkou radost