Má druhá výstava - Mezinárodní výstava psů Opole

26.04.2014 22:33

V pátek navečer mě navštívil nový kamarád, švycký honič Damian Lady Bardotte. Hned se z nás stali kamarádi a společná hra byla super a já pak z toho ani nemohl usnout. V prostředku noci mě moji páníčkové probudili, naložili do auta a jeli jsme za hranice čech. V dalším autě jel i Damian. Jeli jsme na mezinárodní výstavu psů v Opole. Přijeli jsme docela brzo, ale to bylo dobře, protože jsem se aspoň stihnul rozkoukat a hlavně jsem měl jít na řadu jako druhý. Byl jsme z toho zezačátku překvapený, tolik psů a takový ruch tam byl, ale hned jsem si na vše zvyknul. Byl jsme přihlášený do třídy mladých a tam byl přihlášený i můj bratránem Decimus Cervarius. Mohu se pochválit, v kruhu mě to šlo, vedl jsem si excelentně. Při posuzování probíhal v kruhu celkem zmatek. Rozhodčí Elizabeth Gonzales z Gibraltary byla moc hodná a milá pání, měla v kruhu k sobě dvě pomocnice a přesto jsem si písemný posudek z kruhu neodnesl. Jediné co mě řekla bylo excellent a při odchodu z kruhu s usměvem na tváří prohlásila very lovely dog :). Protože jsem svojí třídu mladých vyhrál, šel jsem do kruhu ještě jednou, kde mě znova rozhodčí posuzovala s Ambrou Aurita Kitta, která taky vyhrála třídu mladých. Ambra je opravdu moc nádherná fenka, ale i přesto se rozhodčí dlouho rozhodovala. Ambra vyhrála. Pak jsem šel do kruhu ještě potřetí, kde vlastně nás posuzovala znova o Best of Breed, kde jasně zase vyhrála kráska Ambra. Dále jsem ještě fandili mému novému kamarádovi za švyckého honiče. Damian Lady Bardotte vyhrál taky vše co šlo Excellent 1 CWC, CABIB a BOB. Ambra i Damian si z kruhu odnesly několik popletených diplomu. Diplomy totiž byly připraveny pro jinou rasu. Na závěrečky jsme s Damianem nečekali s vydali se domů. Večer jsem můj úspěch oslavoval s holkama Ajší , Ginou a taky s Dášenkou.

Fotky klik