Pátá výstava - Klubová výstava KCHŠH - Nová Živohošť

13.09.2014 22:11

Na výstavu jsem vyrazil už v pátek odpoledne a tak jsem si večer mohl užít s kamarády. Noc byla na mě krátka a ráno zase začalo hrou a seznamováním s ušáky. Na výstavě bylo celkem 41 švýcarských honičů. To je nádhera, když jsme takhle pohromadě. Výstava se konala u Slapské přehrady a bylo to tam moc hezké. Já jsem si mohl běhat na volno, protože jsem "bezproblémový" honič. Problém dělám, když nevidím své páničky a v tomto případě Martinu, kterou jsem si pořád hlídal. Byl jsme přihlášen do třídy mladý a tento kruh začínal. Paní rozhodčí Stanislava Janicka každého pejska dlouze a důkladně rozebírala. Můj posudek: 15měsíční pes, středně silná kostra, správně nasazené ucho, volnější oko, volnější hřbet, chybějící předhrudí, užší postoj předních i zadních končetin, méně kvalitní mechanika pohybu, nutno více substance. Paní rozhodčí na mě hledala více osvalení a to já prostě ještě nemám, takže jsem dostal ocenění VD. Dále jsem čekali na odpolední bonitaci. Bonitace byla spíš večerní. Paní rozhodčí opravdu všechny přihlášený pejsky brala poctivě, takže to trochu trvalo. Na bonitaci už jsme oba byli moc unavení, takže já už se jen tak ploužil tam, kam mě Martina vedla. Při posouzení jsem stál tak jak mě nastavily a dopadl jsem s krásným bonitačním kódem 54-E1*-Z1 Standartní pes, střední proporce (*volnější spadlé víčko), ještě aby nebylo spadlé po tak náročné noci a dni :) Bylo to opravdu celé moc krásné a příjemné.

Za krásné fotky děkujeme výcvikářce Lydii Jašové

Takto podobně bude vypadat moje bonitační karta za focení děkujeme Viktorce Dančové

A ještě za další fotky děkujeme mladé fotografce Anetce Skálové