Šestá a sedmá výstava - XXVII. Mezinárodní výstava Praha

02.11.2014 17:23

Opět jsme se vypravili na výstavu do Prahy a to po oba dva víkendové dny. V sobotu se mnou jela moje nejlepší kamarádka Gina. Martina měla sebou i své kamarády Verču a Radka. Na sobotu bylo celkem přihlášeno 8 bernských honičů a já jsem byl ve třídě mladých s bratrancem Arturem od Lošovské hvězdárny. Pan rozhodčí byl Zaza Omarov z Gruzie a mě udělil V1 a titul CAJC a pak i BOJ. Posudek: typický pes, typ. hlava, dobrý krk, správná hor. linie, dobrý hrudník, dostatečně široký pohyb, dobré úhlení. Tím, že jsem dostal BOJ tak jsme si řekli, že si počkáme na odpolední závěrečnou soutěž a čekání se vyplatilo. Závěrečné soutěže posuzoval holandský rozhodčí Jan Coppens a v Junior VI. skupiny jsem se dostal na třetí místo a tak jsem dostal JBIG3 a odnesl jsem si velký pohár, který nám všem udělal velkou radost.

Neděli jsme opět jeli do Prahy. Jel taky můj páníčkem Milan. Opět jsem byl ve třídě mladých a to už taky naposledy (teď mě bude 18.měsíců). Ve třídě jsem byl zase s bratránek a posuzoval Jan Copperns a tentokrát jsem dostal V2. Posudek: 17 months, very good type, gentle expresion, dog topline, underline could be deeper, nice forechest, good angulation, moves well. Z obou dvou výstav máme vlkou radost, je to velký úspěch po oba dny. Bylo to moc příjemné setkání s přáteli.

Krásný fotky ze závěrečného kruhu je zde - klik a další zde - klik